Söndag igen!?

Jag som trodde jag amputerat bort söndagar!
Måste vara sån "spökkänning*
Gårdagen bestod av sprit, öl, sprit, sprit, öl, sprit och mer sprit.
Ja, ni vet.
Lite så jag brukar jobba.
Ni vet även att jag har ett dryckförbud till en viss dryck, Redbull.
Nej, jag drack nu ingen Redbull.
Men nu ska jag utöka den listan med ytterliggare en dryck..
En shot (eller egentligen shots i alla format) men denna är med Tabasco i..
Jag kräks nu bara jag tänker på den..
Aldrig, aldrig igen..
Har varit så bakfull att jag allvarligt funderar på att bli nykterist..
Bra eller anus lixom!?

Annars då?!
Jo jag fick ett tips om ett jobb att söka från Astrid (http://baktankar.blogspot.com/)




Psykolog, Förskoleteamet Tummen

Landstinget i Värmland, Mödra-och barnhälsovårdspsykologerna

Publicerad: 2009-11-19, Annons-ID: 5290121

Karlstad (Kommuninformation), 1 plats
Sista ansökningsdag: 2009-12-20

Du har stora möjligheter till ett rikare liv i Värmland.
Du som bor här, och du som gästar Värmland, har länets alla rikedomar runt hörnet; natur, kultur och en bra livsmiljö.
Du som kommer i kontakt med oss, som medborgare eller medarbetare, har ett utvecklande och stimulerande möte att se fram emot.

Välkommen till Landstinget i Värmland!


ARBETSUPPGIFTER
Du som vill arbeta förebyggande med barn och föräldrar är välkommen till Värmland!

Förskoleteamet Tummen – ett samverkansprojekt mellan Landstinget i Värmland och Karlstads kommun har fått förlängd projekttid med tre år. Vi söker nu en psykolog för arbete i teamet. Teamet består av psykolog, socionom och specialpedagog och arbetar inom två stadsdelar i Karlstad. Deras uppgift är att upptäcka och ge tidiga insatser till barn 1-6 år som riskerar att fara illa.

Projektanställning tre år, eventuellt kan tillsvidareanställning bli aktuell.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som är legitimerad psykolog och intresserad av att arbeta förebyggande.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Varaktighet/Arbetstid

Allmän visstidsanställning, tillträde: 2010-04-01 eller enligt ök

Lön

 Lön/Sysselsättningsgrad: Individuell lönesättning, tjg heltid

Ansökan

Sista ansökningsdag: 2009-12-20



Detta är ett väldigt intressant uppdrag.
med fördelar och nackdelar.
Vi börjar med fördelarna.
Jag är ytterst lämpad för detta, med tanke på alla mina andra jobb.
Inviduell lönesättning, alltså jag får mkt mer lön än alla andra som jobbar där.
Namnet, Förskoleteamet Tummen, jag har skriver lixom en bok med det namnet!
Att man jobbar med barn, jag är otroligt duktig på att hantera barn. (men mest deras mammor, ska inflikas)

Så nackdelar då..
Det är i Karlstad, Värmland. Världens jävla skithåla!
Man förstår ju inte ett ord av vad folket säger..
Varaktigheten är 3 år, orka jobba i 3 år!
Barnens föräldrar kan ju vara pappor oxå..


Detta tåls att funderas över..
Har haft en otroligt trevlig helg..
Cred till alla inblandade!
Nu ska jag jobba bort bakfyllan!
Tack o hej!

Kommentarer
Postat av: Unni

Jag hoppas att du förstår att du inte kan söka.

Det kan ju ändå finnas pappor där som sagt!

2009-11-29 @ 20:27:56
URL: http://unnil.blogg.se/
Postat av: Emil

Jag vet.. :( Annars hade ju drömjobbet varit funnet! Aldrig kan bollen rulla ens väg..

2009-11-29 @ 20:30:20
URL: http://tamefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0