Nyktert igår..

Dra på stortrissan!
Emil var nykter en lönefredag, kanske man skulle ta och köpa sig en trisslott..
Varför det har med tur och göra, det vet jag inte. Men kanske..
Annars har den magiskt gigantiska träningsvärken kommit och tagit mig.
Därför trodde jag genidraget idag skulle vara att träna bort den.
Sagt och gjort, bara det att nu kan jag inte lyfta armarna.
Prata i mobil är kört, tur det finns högtalarfunktion i vårat moderna samhälle.
Men frågan är hur fan jag ska lyckas lyfta ölen till munnen?!
Ölhjälmen är på sin plats ikväll!
Jag trodde man blir stark av träningen, jo tjena.
Snarare halvt förlamad?
Vem bär mig på dansgolvet?


ÖLÖLÖLÄÖLÖLÖLÖL..
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0