Nu börjar det ta sig..

Alltså boken, min alldeles egna barnbok.
Min kära syster får lägga in goda ord för mig hos Amandavardet ♥
Hon ska förhoppningsvis intervjua henne.
Så förhoppningen ligger i att hon faller pladask för mitt barnboks uppdrag..

Annars då, jo ni vet väl ungefär hur jag mår idag.
Men en sak, jag har träningsvärk i armen, ja hur fan kommer detta sig?!
Börjar tro att boken är annat än fiction, som när jag och Tummens syrra skulle brottas.

Men så var det inte.
Nej, jag har tydligen spelat bowling och lufthockey.
Fysiskt krävande idrotter tydligen!


Förresten, tvättläge hos mig nu!
500 riksdaler var betalningen, först till kvarn är det som gäller!


Kommentarer
Postat av: ylva

JAG TVÄTTAR!!!!!!!!!!!!! när? :D

2009-11-22 @ 18:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0