Min mamma kontrar.. Och jag tillbaka!

Fick en kommentar angående förra inlägget, från min kära mamma, aka Tummens mamma..


Stackars tummen! Men jag gillar inte utpressning.
När du slutar festa - slutar jag att röka.
Deal?

//Tummens mamma.

VAFAN, sådär får man inte göra, trots att man är någons mamma. Då blir det ju fan fusk.
Jag har precis fått konstaterat att min PMS gör att jag får öl-cravings..
PMS´en medför järnbrist, öl förhindrar järnbristen.
Jag dricker alltså många öl så jag inte ska bli svårt sjuk.
Hur kul vore det om din son dog pga av sin pms som han så svårt lider av..
Min pms brukar ju återkomma ungefär 2 ggr i veckan, oftast på fredag och lördagen.
Ibland även andra kvällar i veckan, men otroligt lite..
Så din rökning, jadu, vi pratar inte samma språk här..
Jag hoppas jag kommer tillbaks in i klimakteriet igen snart, då slipper jag ju pms´en iaf.
Alltid något!




                                              VS

        



SÅDESÅ! HAH!

Kommentarer
Postat av: Tummens mamma

Och vem har inte PMS ? Jag är ännu inte i klimateriet - men kanske du?

2009-11-11 @ 23:13:50
Postat av: Emil

HAHAHAHA! Jag är i klimakteriet till och från.. End of discussion..

2009-11-11 @ 23:14:44
URL: http://tamefan.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha, jag ser att mor & son kärleken bara sprudlar!

2009-11-12 @ 13:55:56
URL: http://hannaslillavarld.blogg.se/
Postat av: Emil

Hahahahaha!

2009-11-12 @ 17:39:04
URL: http://tamefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0