Min bästaste bästaste kompis.

Jobbar tydligen på Tip top här i Västerås.
Han tror iaf att jag ska hitta en tjej till honom.
Jag gör mitt bästa, men det är inte lätt.
Mannen verkar ha vissa krav!

Men så länge han tror att jag kommer hitta en fru till honom, så får jag företräde på fyllekebab..
Jag vet inte om jag vågar hälsa på han idag.

Förövrigt är jag tydligen yrkeskriminell(?)
Detta är slutsatsen efter gårdagens bartenderpsykolog diskution.
Undrar när jag får bli prospect i nåt motorcyklistgäng!?
Hur ska det bli med dagiset då?
Är ju tveksamt om man både kan vara kriminell och dagisfröken samtidigt!?
Kom ju även på att jag har min jävla brandstation oxå.

Det är mycket nu, dax att lugna nerverna med en kall.
Hejdå.

 

Tack Bögkärringen (http://hannaslillavarld.blogg.se/) för den eminenta bilden.
Förresten, alla som ser New moon är oxå bögkärringar!


SÅDESÅ!


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, du får nog tacka din käre kusin jonte med vet du! vi satt och fnissa när det klipptes och klistrades med denna bild.



den gör dig helt rätt den där outfiten!

2009-11-21 @ 16:12:29
URL: http://hannaslillavarld.blogg.se/
Postat av: Cc79

Prospect och dagisinnehavare parallellt är ju da shit! Om jag hade varit yrkeskriminell hade jag lätt hängt i kuddrummet. Sen hade jag bölat i smyg på toa.

2009-11-21 @ 16:42:44
URL: http://mywaycc79.blogspot.com
Postat av: Anonym

PUSS

2009-11-22 @ 05:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0