Lev för dig själv..

Kan inte folk sluta vara så rädda för att vara egoistiska?!
Vi lever vårt liv här och nu, det viktigaste vi borde ha i tanken är framförallt att vi själva ska må bra.
Hitta egot i sig själv.
Man ska såklart bry sig om sina nära och kära, absolut.
Det gör jag, detta tror jag handlar om mitt ego.
Jag har hittat det.
Men jag tror inte man kan göra det fullt ut förrän man älskar sig själv påriktigt..
Då tror jag man kan hitta en balans i värdet av en själv och sina nära.
Så sluta upp och hata er själva, för att nångång kunna älska oss andra..

Så ta nu och sök upp erat ego innan ni trasslar in er i någon annans..


Förövrigt har jag gått och kärat ner mig i denna tjej..
Förlåt Amandavardet.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0