Jag saknar..

Att vara bakberusad.
Nästan så jag tror att jag är sjuk när jag vaknar nu på mornarna..
Eller jag saknar kanske inte bakfyllan i sig.
Utan det är sommaren.
Sol, bad, värme, bakberusning, planering för framberusning.
Lätta tider..
Nu är det mörkt, det är vardag 5 dagar i veckan, istället för 7..
Hatar hösten/början på vintern..
Nu är det inte kanske berusning i sig jag saknar, det är lagom som det är nu.
Men det spontana, folk är lediga.
Jag är ledig (på riktigt) man kan göra saker, saker som man inte gör på hösten.
Nu tänker jag ringa John Pohlman, beställa sol, snö duger iof oxå rätt bra..
Om man kunde få åka lite snowboard, det skulle nog liva upp vintern.
5 minusgrader, strålande sol, orörd pudersnö, ett underbart bigjump.
Hela dagen, med en efterföljande grym afterski, bastu och middag..
Jag vill nog fan till fjällen.
Snowboard hela dagarna, barnbokskrivande på kvällarna.
Äsch, ryck upp mig..


Ikväll blir det glass och cola. HURRA!

På lördag ska jag träffa en person angående jobb, skulle detta bli som jag hoppas.
Ja, då startar snart en ny epok i mitt liv.
Vi får se, men det känns bra.


Vemdalen i våras, å nej. Jag ramlade inte!


Kommentarer
Postat av: olatidman

SV: HAHAHAHAHHA sant!

2009-11-26 @ 16:44:29
URL: http://tidman.blogg.se/
Postat av: Kajsa

är det Ellis som skriker WHOOO i slutet av filmen? Mäktigt hopp ialla fall.

Lycka till i morgon med mötet. Låter mycket mystiskt...

2009-11-27 @ 14:13:51
URL: http://redman.blogg.se/
Postat av: Emil

Kajsa, stämmer mkt bra! :) Tack tack.. Hoppas allt är bra borta i Stora britanien! :)

2009-11-27 @ 15:16:24
URL: http://tamefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0