Jag kastade tydligen dvärgar i radhus.

Men ni kvinnor har en hemsk ovana.
Sluta köp 231 par skor i månaden och jag lovar, jag ska radera inlägget.
Nu är jag tillbaks i Götlaaaaaaaaborg änna!
D'ää ee la goo!
Återigen sitter jag och väntar på fisk.
Jag är glad att helgen hemma inte bestod av fiskätartävling..
Det är ju så jag jobbar härnere.
Såg en på text-tv precis, NI får ingen julmust iår om ni inte går och pantar era flaskor.
Det gjorde mig lite lycklig.
Jag hatar julmust!
Borde egentligen köpa på mig svinmycket backar läsk endast för och minska konsumtionen av julmust.
Börjar jag redan idag kanske påskmusten inte ens kommer ut i butik.
Undrar om ölen tappas i samma flaskor som musten?
Isf ska jag börja spara alla gamla tomflaskor, inget spring ner till sophuset efter förfester.
Glasflasktvång ska införas för alla som vill befinna sig i mitt eminenta förfestsällskap..
Men nu när vi ändå håller på att radera julmusten från världskartan, varför inte ta bort julen med?!
Puts väck!
HURRA!

Sen angående förra inlägget som raderades, några hann läsa. Grattis!
Men det var nästan lite FÖR privat, trots att jag nästan är naken både ytligt och själsligt i detta forum.
Men igår var det lite over the line..
Jag tänkte ändå ta lite utdrag från inlägget, kommer nåt om dagen.
Som egentligen handlade om hur jag "jobbat" i mitt liv, vem jag är kort o gott..

Jag har ett decimeter långt ärr på mitt huvud, efter en handvoltsfadäs på Pluto.


 Fortsättningen på boken förresten..

 



Jag och Tummens barnvakt badar skumbad.


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Ska du också börja träna till Beach 2010? :)

lovejunkiie.blogg.se

2009-11-16 @ 19:01:23
URL: http://lovejunkiie.blogg.se/
Postat av: Ass

Låt min julmust vara! Det är min enda tröst i jultider... Gå och panta!!!

2009-11-16 @ 21:32:17
URL: http://baktankar.blogspot.com/
Postat av: ylva

julmust är bättre än påskmust.

den är grym!

2009-11-16 @ 22:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0