Jag är en..

Märklig idiot ibland.
Idag var en av gångerna.
Jag gör saker som inte är bra.
Många vet, jag vill inte vara en oshyst människa.
Jag är det inte egentligen, men ibland tolkas det så.
Vad gör jag för fel då?
Jag vet nog det oxå, men jag lär mig inte.
Eller jo. Det gör jag nog, eller andra lär mig.
Andra människor som bryr sig, fast jag inte alltid kan fatta.
Saker känns både skit, men samtidigt lite bra.
Livet är svårt.
Idag vara det flera saker.
Trots att jag befinner mig långt hemifrån.
Att man alltid lyckas kasta bävrar i trähus, mkt märkligt.
Men nu är det fan slut på det.

Det kan ni ta och skriva upp på en lappjävel och stoppa i bakfickan...




Måste lära mig att inte sitta upp och trixa hela nätterna.
Ca 10 timmars sömn på 3 dygn..
Död innan 30?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0