Här lever jag..

Befinner mig nu ute på ön, Vrångö utanför Göteborg.
Här bor jag förövrigt - http://www.stugbo.se/objekt.asp?nummer=428

Men nu är det så att jag forskat lite om ön.
Jag börjar bli rädd..
Efter att sökt på Vrångö på Youtube har jag hittat det här..





Alltså, varför får dom för sig att lägga in Bob Marley - No woman no cry?
Sen tror jag förövrigt dom kommer ge sig på mig nån dag på färjan..






Den här behöver inte beskrivas..



Denna kan jag inte uttala mig så mycket om, man ska ju inte kasta bävrar i trähus liksom..



Va i helvete!?

Och sist men inte minst!!!




Är det konstigt jag börjar bli lite rädd för Öborna?

Jag bor iaf skapligt, men jag vet inte om det väger över!

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!

Kommentarer
Postat av: ylva

asså hahahhahahaha

2009-11-17 @ 21:47:38
Postat av: Emil

Ja, varför tror du jag är rädd för? :O

2009-11-17 @ 22:04:54
URL: http://tamefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0