Glömde återigen badankORNA..

Nu har jag fått mitt jävla efterlängtade badhelvete. Ett ord, HURRA!
Efter en dag i snöblandat regn och förfrysning har jag förtjänat det som faaaan..



Nu glömde jag dock återigen boken med stort B. Tummens mamma slutar röka, fick idag nöja mig med en annan skrift och ett litet waterfall..



Ja, denna tidsskrift var intressant, jag har lite kommentarer angående detta. 
Men det kommer jag återkomma med senare..


Tillbaka till att boken ligger kvar i bilen, det betyder tyvärr!!! att jag inte kommer börja med uppföljaren idag heller. Har heller inte fått svar från Amandavardet ♥.

Börjar bli lite besviken på denna tjej nu, har ju inte ens skickat ett mess och sagt att hon inte har tid just nu, för hon har andra viktigare saker för sig, såsom läxor, videobloggar, hårkammande, mmmm´ande och jaaaa´ande..

Vilket jag jag förstår, vet ju själv hur man va som tonåring..

Nåja, jag ger flickan några dagar till på att höra av sig!

Vad är det man brukar säga? Den som väntar på något gott, väntar alltid(!) föööör länge..

Nu väntar jag på annat, hoppas inte att det inte oxå blir för länge bara..



En nöjd Semil med en whiskey i handen..

Later, friends..




Kommentarer
Postat av: Malin

snyggt badrum! jag har en seriös förfrågan till dig, eftersom du är den enda vettiga (?) byggare bob jag känner.. men.. det kan vi ta en annan gång :)



simma lugnt!

2009-11-10 @ 19:09:31
URL: http://lovdahl.blogg.se/
Postat av: Emil

So, tell me then!?

2009-11-10 @ 19:12:13
URL: http://tamefan.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi kan ta det på MSN nån gång :) typ när du kommit hem från din göteborgstripp

2009-11-10 @ 19:29:47
Postat av: Cc79

Vilket fult whiskeyglas i ett schysst badrum! Var fan är badankorna då?

2009-11-20 @ 12:03:22
URL: http://mywaycc79.blogspot.com
Postat av: Emil

JAAA! Vart fan är badankorna!? :( Och ja, whiskeyglaset ser mer ut som ett värmeljusglas typ :/

2009-11-20 @ 15:29:44
URL: http://tamefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0