Fredagsmys..

Är ett ord jag hatar mer än nåt annat.
Nja iof, uttrycket "Inte okej" Ligger oxå på topplistan..

Därför ska jag EJ fredagsmysa idag. Vet förövrigt inte hur man gör det.
Hoppas aldrig jag lär mig heller.
Såg förövrigt att nån skrev på Facebook att hon ska på babysim ikväll.
Jag vill fan oxå på babysim. Då lär man ju få leka med badankor i överflöd..
Vem tar med mig på sånt?
DO IT! DO IT! DO IT!

Idag ska det dessvärre inte simmas.
Inget inplanerat iaf.
Om det är nån som har badkar och bjuder hem mig, ja då kanske.
Men först ska här drickas lite öl och städa lite.
Har en känsla att idag blir det en bra kväll.

Hanna, bögkärringen (http://hannaslillavarld.blogg.se/) tyckte jag skulle ta med det här klippet på min blogg. Vilket jag då givetvis måste göra, för den kvinnan brukar ha rätt.
Men varför, ja det vet jag inte. Tolka som ni vill..





Kan det vara så att hon syftar lite till min egna version?

Jag vet inte..

 

Hursomhelst, trevlig fredag mina vänner!!

Det förtjänar vi!

HURRA!

 



P.s det är inte min tröja. Ds.


Kommentarer
Postat av: ylva

hahahaha jag skulle vilja se dig komma in i simhallen själv när det är babysim. snälla filma och DO IT!

2009-11-06 @ 17:06:44
Postat av: Emil

Jag lääääääääär JU!! :)

2009-11-06 @ 17:07:42
URL: http://tamefan.blogg.se/
Postat av: Hanna

du kommer undan med att du återigen kallat mig bögkärring, bara för att du officiellt erkänt att jag faktiskt brukar ha rätt. jag har alltid rätt.



jag tänkte på dig när jag såg klippet ja. fantastiskt läskig viking dock.

2009-11-06 @ 23:59:49
URL: http://hannaslillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0