Polkagris söt och småknarkig...

Fredagsmys...
Radera det uttrycket både från min hjärna och MIN planet.
Vem uppfann det, vem uttnyttjar det?
Jo, förmodligen halva min vänlista på Facebook.
Är så vansinnigt trött på detta uttryck.
Det måste omformuleras.
Håller på att försöka hitta på ett annat ord för er fredagsmysare.
Vad gör man då när man fredagsmyser?
Är det soffa, chips, popcorn, Idol-Jihdé och lite rödtjut?
Kramar ni folk i era soffor?

Fredagshäng. Där har vi ordet.

Igår hade jag lite fredagshäng, trevligt!

Ikväll ska jag ha lördagsmys, det innebär massa rödvin, öl, lite sprit, reggae och en mindre krogsväng.
Jag ska bli söt och småknarkig.                       (utan knark)

Imorgon ska jag ha söndagsfest, det innebär att jag sitter ensam i en bil påväg till Göteborg.
Sjunga med i all musik som spelas i bilen, ha fötterna på instrumentpanelen, Facebookhärja och äta McDonalds i Mariestad.
För det är lite så jag jobbar på söndagar nuförtiden.

Förövrigt vill jag ha sommar, för då kommer min bok "Tummens någonting" släppas..
GE MIG GE MIG GE MIG!
DO IT!

Jag har redan börjat skissa lite på den i Paint, har skickat över en kopia till min co-worker, förhoppningsvis(?)

Här är ett litet utdrag..




Och så en bild från i somras när jag och Tummen gjorde stan!



Kommentarer
Postat av: Co-worker.

Självklart är jag med! Med tummens jakt på waterfall tillhör jag ju praktiskt taget till berättelsen. ;P

2009-11-14 @ 17:33:10
Postat av: Hanna

du är inte frisk emil :)

2009-11-14 @ 17:46:26
URL: http://hannaslillavarld.blogg.se/
Postat av: Emil

Hanna, mina kusinbarn ska få den första upplagan av boken! Var sig du vill eller inte! Jag ska lära dom allt jag kan.. Vilket iof inte kommer ta så lång tid! :)

Co-worker, HURRA! :D

2009-11-14 @ 18:32:18
URL: http://tamefan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hahahahaha! FY fan vilken ångest jag fick nu. Mina barn kommer att bli ärrade för livet. :-P

2009-11-14 @ 19:13:52
URL: http://hannaslillavarld.blogg.se/
Postat av: Ass

Jag tycker det ser ut som att tummen springer före dig och försöker sno något ur fickan på den ni möter... Tjuvaktiga tummen... :S

2009-11-16 @ 08:48:58
URL: http://baktankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0