Återigen på ön..

Efter en lång dag är jag tillbaks på ön.
Väntar på min dagliga middag, vilket är ungefär det skönaste som finns.
Men jag börjar bli rädd att jag kommer lukta fisk när jag beger mig hemåt på fredag.
Göteborg är en stad gjord av fisk tror jag, toppat med räkor och havskräftor.
Men klagar, det gör jag absolut inte..
Jag håller inte med karln som sjunger, men samtidigt gillar jag låten lite..
Gillar ju den här byn.



Nu ska jag försöka slappa lite, för sömn det har det inte varit gott av..

Fick även precis en utskällning eftersom jag inte tagit in Tummen i värmen, han är kvar i bilen på Saltholmen..
Jag tror jag gör detta lite i protest mot min mamma, när hon slutat röka. Ja då får Tummen komma in i värmen, tänk på det nästa gång du tar en cigarett nu! HAH!

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Tummens mamma

Stackars tummen! Men jag gillar inte utpressning.

När du slutar festa - slutar jag att röka.

Deal?

2009-11-11 @ 21:20:35
Postat av: Mattes mamma

Är tummen ett gosedjur,eller?nyfiken!

2009-11-11 @ 21:43:55
Postat av: Emil

Mamma, nu kommer svar på tal.. :) Yvonne, Tummen är nästan ett gosedjur, det är en barnbok. Väldigt rolig barnbok, läste den mycket när jag var mindre! :)

2009-11-11 @ 21:50:13
URL: http://tamefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0