Arga snickarn..

Va i helvete!
Sitter och kollar på det nu.
Men vaaafan, hur i helvete kan dom leva i huset dom bor i!?
Det saknas golv i köket, så har det tydligen varit i över 4 år.
Iof, jag börjar nästan kunna tro att det saknas golv i mitt kök oxå, med tanke på hur mycket mat jag lagar..
Fan om man skulle ta och slänga ut golvet här hemma, så man har något att skylla på för man inte orkar ställa sig framför spisen.

När ska produktionsbolagen ge mig ett eget program?
Vansinniga idiot snickarn.
Det första som skulle ske vid mötet borde va att dela ut en smäll.
Sånt borde jag bli bättre på, det borde bli bra tv av det framförallt..
Därefter skulle man bara gå runt och domdera med alla andra muppar som ska jobba.
Dvs dom som står bakom kameran, för som man ser nu med alla duktiga tv-snickare är ju att dom knappt lyfter hammarn.
Den enda som faktiskt gör det, jo det är min "idol", Roomservice Mattias.
Det är en duktig karl det..

Tanken med det här och driva eget går vidare.
Frågan man ställer sig, vad i helvete ska företaget hitta?!
Undrar om "Vansinniga idiot snickar´n" skulle funka?
Det funkar verkar ju funka på tv iaf.
Om man kanske skulle vara lite nytänkande, börja filma under arbetet.
Klippa ihop 10 min om dagen, för jag lovar, det finns humor om dagarna.
Trots att det förmodligen kommer bli barnförbjudet och "mammaförbjudet"

BloggSnickar'n, så får det bli..



Detta kanske kunde få Amandavardet.se ♥ ♥ ♥ på fall..

Kommentarer
Postat av: "stockholmarinna"

johnnie och mattias är mina idoler. inte dina. det dumma är när folk tror att man tycker lika bra om andra sådana program såsom simon-och-vadhan-nu-heter-på-trean-grjejer. ibland ser man simon på karlavägen med sina hundar. de är väl söta men han kan va tönt. De har humorn de har kunnigheten. i love!!

2009-11-04 @ 20:52:49
Postat av: Emil

Du kan få behålla Johnnie för dig själv, Mattias behåller jag! :) Ja, dom andra kan man ju nästan hoppa över. Arga snickar'n är okej iaf..

Men dessa inredare!? Jo, Jon från Roomservice är grym iaf.. Humorn älskar vi!

2009-11-04 @ 20:57:50
URL: http://tamefan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag vet inte om det vore ett program jag skulle kunna följa utan att vara redigt berusad eller hög... men det är bara jag. haha...

2009-11-04 @ 22:07:27
URL: http://hannaslillavarld.blogg.se/
Postat av: Emil

Testa hög.. Jaaa. mmmmm. jaaaa . mmmmm!

2009-11-04 @ 22:09:58
URL: http://tamefan.blogg.se/
Postat av: Hanna

eller så tar jag en utav dina "mini" portioner snus och äter det. det lär få mig att se lila i veckor.



tävlar du möjligtvis i något program kallat: "hur mycket baksnus kan du få plats med under din överläpp?"



hahaha...

2009-11-04 @ 22:13:38
URL: http://hannaslillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0