Trött och slut..

Kom hem för 30 minuter sen.
Har jobbat från 06.30 fram till dess, känner mig rätt sliten nu.
Har precis duschat och nu satt mig ner framför datorn med en whiskey, det är min nya avkoppling.
Imorgon har jag inte bestämt mig riktigt hur jag ska göra med firmafesten, känns både kul och jobbigt på samma gång. Varför i helvete ska det vara i Strängnäs, visst jag får gratis tågbiljetter och taxi hem från Eskilstuna, men det är ändå drygt ju!
Jag måste fan hinna träna efter jobbet, jag har börjat fått ångest över att jag inte varit där på 2 dagar..
Lördag och söndagar funkar det att skipa, men  vardagar. NEJ!
Känns bra, på ett konstigt sätt! :)

Får fundera lite över morgondagen, hur som helst blir det alkohol, frågan är bara vart!?


Tack o hej, galet och galej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0