Trevliga tisdag..

På Skybar ikväll..



Men dit ska inte jag, för jag är trött och ska jobba imorgon!
2 dagar har flytit förbi efter helgen, nu börjar man nyktra till igen.
Igår var det bilbesiktning, var lite orolig trots att man har hyffsat ny bil, känns som det finns annat roligt att lägga pengar på just nu..
Och jag slappa åka förbi dyra bilverkstäder efteråt, inte en anmärkning, ruskigt skönt!
En lättnad rent ut sagt!
Sen bar det av till jobbet, blev sovmorgon med tanke på bilen. Det behövdes!
Jobbet gick lite trögt, med tanke på vädret utanför! Blir så jävla less att jobba inne när det är strålande väder utanför!
Efter jobbet gick sista flyttlasset till exet, var jävligt kul och träffa henne.
Vi har knappt pratat på 2 månader, var lite rädd ett tag att det skulle få mig att må dåligt.
Men inte, snarare tvärtom.
Tyckte det var jättekul att få lite uppdatering, trodde jag skulle ha svårt att hantera saker och så.
Men jag är uppriktigt sagt glad för hennes skull.
Det kan nog bero på att jag själv kommit över dom jobbiga sakerna, och nu börjat leva själv. På riktigt.
Ja om det nu kallas och leva, jag är väl i princip tillbaks där jag va för 2,5 år sedan.
Men med mycket mer livserfarenhet och förhoppningsvis en riktigt bra vän så småningom.
Jag trivs med det! Trots att man inte alltid kanske mår så bra och ångesten kunde varit mindre ibland..
Men nu är det snart sommar och på sommarn har man inte ångest, punkt slut!

Var iväg en sväng till skutan som ska ta oss till Gotland i sommar, fy fan vad fint det kommer bli.
Satan vad jag längtar!





Sun is shining.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0