Tisdag.

Den har uttnyttjats till storstädning och jättetvättning..
Fy fan vad belåten man är nu när man är klar, nästan iaf.. :)
Har nog sorterat 1253 strumpor, varför har man inte senilsnören på dom när man tvättar!?
Uppfinn nu tack!

Annars då, jo psykiskt är det rätt okej.
Men nu när det börjar ordna sig på det planet börjar jag oroa mig för det fysiska.

Har haft skitkonstig puls, har hållt på tillofrån i ca 2 veckor.
Helt oregelbundet, typ var tionde slag rusar det iväg, och ibland känns det konstigt när man andas in.
Vilopulsen ligger ju inte direkt som en elitidrottares heller, visst nu är jag inte det, men hyffsat i form.
Märks inte om man säger så.

Nu börjar jag nästan bli lite orolig på riktigt, har skämta med mina kompisar om det tidigare, var ju länge sen man levde ett så ansträngande liv, så det är väl såhär man mår efter ett par dagars hårt festande.. Hoppas iaf det..
Hur som helst, blir det inte bättre framåt helgen så blir det nog ett besök till doktorn nästa vecka..

Vore fint att få en hjärtinfarkt vid 25 års ålder...
:(

Nej, nu ska jag försöka vila lite..



 


Kommentarer
Postat av: ylva

BRODER. jag är förvånad över att ingen har sagt att du ska till doktorn, och ändå tar du initiativet! skitbra. kolla upp <3

2009-05-05 @ 22:59:26
URL: http://yylvaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0