Thank god it's friday!

Tack som fan för fredag, bästa dagen i veckan alla kategorier! :)
Jobbet hade jag roligt på, var länge sen jag garva så mycket på arbetet.
Smörgåstårta blev det oxå, bra skit! :)

Nu har jag även hunnit med ett pass på gymmet, känns riktigt bra att få komma igång på riktigt igen efter deras jävla vattenskada, skönast är att folk nog inte förstår att dom öppnat än, för det är knappt någon där! :)

Sitter och glor lite på första kvartsfinalen i hockeyvm nu, Ryssarna mot Usa.
Förmodligen blir det ryssarna i finalen!
Ikväll blir det mer spännande hockey, Sverige-Kanada kl 20, blir nog rätt många öl till :)

Det låter iaf åt det alternativet!
Blir utgång förmodligen, lutar åt BMB ikväll, för imorgon är det 30 års skiva på Pluto! :)
Man måste ju variera sig lite! Haha!
Annars spelar Kultiration på sigurdsgatan ikväll. Rätt bra svensk reggae!
Den som lever får se! :)


Näää, nu måste jag fokusera på hockeyn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0