Nerförsbacke mot helgen..

Över halva arbetsveckan har gått, nu rullar dagarna på fint inför helgen..
Och nystädat har man oxå, fy fan vad skönt att slippa komma hem till misären som varit här, ja nästan misär iaf..
Känner att jag skulle behöva en sväng till Ikea snart, skulle behöva införskaffa lite nya saker.
Måste fräscha upp lite.
Men det blir inte idag iaf.

Nu har jag precis gjort riktig hemmagjord pizza, ligger i ugnen, får se hur det blir då!? :)

Dessvärre har jag kvar samma känsla i bröstet fortfarande, trodde det var dammet i lyan, men dessvärre inte.
Skulle nästan pröva på att vara nykter i helgen om det inte vore för Amins trettioårs fest på Pluto på lördag.
Den ser jag framemot! Och mycket annat där till!

Nykterheten får ha översikt med att mina vänner ställer antingen till med fest eller annat..


nu jag se finnarna få stryk mot amerikanerna i hockey vm :P

Återkommer, nu ska jag till ugnen!

Kommentarer
Postat av: ylva

inte ha ont i bröstet:(

2009-05-06 @ 20:29:13
Postat av: Emil

Nej, jag vill inte ha det heller.. :(

2009-05-06 @ 21:10:54
URL: http://tamefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0