Lyxproblem..

Jag har kommit underfull med att jag lider av ett form av lyxproblem, ja iaf som många andra skulle vilja kalla det.
Jag kan inte gå upp i vikt, jag kan inte bli tjock.
Hur mycket jag än försöker går det inte. Jag vill lägga på mig lite vikt. Ja kanske inte rent av fett direkt.
Men lite mera fett faktiskt, tror inte direkt det är några problem att bli av med det om man ger sig fan på det.

Jag vägde som mest när man låg i lumpen, då var man riktigt tränad och låg runt 85 kg.
Det var ca 6 år sen.
Nu ligger kilona och pendlar mellan 77-80.
Idealvikten är nog där runt 85, men hur mycket jag än stoppar i mig händer det inget.
Vafan ska man göra!?

Annars.
Idag är det tisdag, kan iof ses som torsdag med tanke på att imorgon är sista arbetsdagen den här veckan.
Riktigt jävla skönt!
Hade grymt kul på jobbet idag, tala om sångtalanger.
Jag och jobbarkompisen spelar radion på rätt hög volym med fönstrerna öppna, och varje gång det kommer en låt man känner igen så står stämmorna höga. Speciellt en låt, gissa vilken??!

SVENNEBANAN!

Folk måste nästan börja fundera vad det är för idioter som håller på, för det är inte helt otrafikerat utanför.
Men kul har vi!!!

Fan vad den kollegan gjort Strängnäs lättjobbat!
Nu är det bara utomhus jobb som saknas, sen kan jag nästan tänka mig att jobba i Strängnäs mer..

Jaha, o helgen närmar sig med stormsteg, imorgon blir det någonting men ingenting är riktigt bestämt än.
Men alkoholen ligger inte långt bort..
Men det kommer absolut inte slut med en 4 dagars bara för man har chansen nu!
Bröllopet på lördag är ju såklart bokat, men däremellan får vi se.
Måste fan tänka på beachen som börjar närma sig!
Älskar gymmet just nu.
Och bakfull och träning går absolut inte ihop!

Nehe, nu ska jag leta lite musik på Spotify som min kära bror har fixat till mig!
Grymt program faktiskt!!


Tack och hej, skjut inte på mig!

Kommentarer
Postat av: ylva

jag gissade faktist på svennebanan innan jag läste :D

2009-05-20 @ 14:55:50
URL: http://yylvaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0