Lång arbetsdag..

Har precis kommit hem efter en lång och hård arbetsdag.
Först det vanliga arbetet, 06.30-16.00 sen vart det vidare till arbetet man blir rik på och som läggs till semesterkassan.
16-21.. Bra pengar. Men slut är jag, sitter nu och slökollar på CL finalen, Barca mot United, 2-0 just nu, bra! :)
Har även unnat mig en fin whiskey, det har man förtjänat efter en sån här dag..

Dagen imorgon blir dessvärre likadan, är hyffsat trött nu, undrar hur det känns imorgon!
Och på fredag är det typ "taklagsfest!" på jobbet.. Kul! Men jag är nog tbx i Västerås till 23 iaf, utgång då förmodligen.. :)
Träningen skiter sig nog resten av veckan, finns inte tid nu.. Trist!


Näää nu måste jag kika fotbollen..



So long, suckers! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0