Helgens bravader.. Eller bra väder! :)

Sitter nu som varje söndag och trycker på dessa tangenter.
Låter helgen sjunka in!

Denna helg har varit totalt underbar på alla möjliga vis!
Vädret, ja vad säger man!? Hur jävla skönt som helst! Älskar sol och värme!

Fredagen.

Var trött som fan efter en hård arbetsvecka, hann med 55 timmar! :)
Därför sket jag i firmafesten i Strängnäs, kändes mest drygt faktiskt!
Kom hem vid 15 tiden, en sväng till gymmet. Hem och sov en timme, då ringde Olle och väckte mig.
Han var sugen på After work på bmb, blev så oxå.
Vi var där vid 18 tiden, blev ett par öl.. Krille ringde vid 20, han satt på Tabazco med Amin.
Gick dit Runt 20.30, middag och fortsatt ölande. Jag gillar det stället som satan..
Blev kvar där fram till 23, då bar det av till Pluto. blev rätt smutsigt som vanligt! :)
Men kul, fy fan vad kul den här helgen var! Ja lever!

Blev väckt tidigt på lördagen, vi hade bestämt på fredagen att lördagen skulle bli segling, och det tidigt!
Vaknade full som vanligt :) Fixa skjuts ner till hamnen jag olle, amin och krille!
Blev en tripp till Sundyholm, ett platta folköl och fint humör/väder! Grymt kul att segla!
Var hemma runt 19 tiden, snabbt hem och ta en dusch och smörja in sig med alla krämer man kunde hitta mot solbränna. Är skapligt röd :)
Sen vidare till tabazco för ännu en grym middag! Lite halvt sliten så fixa snälla servetrisen huvudvärkstabletter!
Hon kände igen mig från gårdagen och förstod problemet! Hahaha!
Satt kvar där till ca 23.30, sen vart det månen. SVENNEBANAN! Behöver inte nämna så mycket mer! :)

Natten slutade på mcdonalds på tunbytorp, är ju fan där jämt nuförtiden efter krogen, dom har ju dygnet runt öppet! :)
Men det är hyffsad omväg hem faktiskt! hahaha!
Idag blev det en jävla promenad, gick ner till Kajens fik åt lunch. Sen vidare Lillåudden och ner till Löga och chilla!
Sen var jag och gratta mor på morsdag. I Kvicksund! Trevligt!

Imorrn blir det monster arbetsdag! först vanliga jobbet, sen vidare till extra jobbet! käääääää!



Nää  nu måste jag vila lite :D


Seize the day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0