Helg sammanfattning..

Har haft en underbart grym helg.
Verkligen levt loppan så att säga.
Har massa bra vänner att tacka för det.

I torsdags blev det grillning hemma hos Really, med en massa trevligt folk.
Det är roligt med lite nya ansikten ibland, blir lite variation i samtalsämnena på ett annat sätt än va det blir med dom vanliga vännerna.
Man vidgar vyerna lite..
Alla drog till BMB, utom jag och Kusin, vart Pluto och det gjorde vi rätt i.
Grym kväll!
Gillar Pluto som fan nu!

Fredagen vart det basket med kusin, bakis som ett ägg. Men det hjälpte att aktivera sig, trots att jag somnade på en parkbänk medans Kusin fick spela själv! :)
Sen blev kvällen vigd åt gamla kamrater i Eskilstuna, hemma hos Dan vart det div alkoholhaltiga drycker och "pojkkorvs" grillning! Vidare till Nybron, var rätt kul. Men hela Eskilstuna känns så jävla oavslappnat på något vis..

Lördagen låg ja och kusin däckade i Djurgårdsparken för att nyktra till för hemfärd till Västerås, för nya äventyr.
Han banga iof, men jag styrde upp med krille och flera.
Grilla hemma hos honom, sen vart det återigen Pluto, var svinkul där igår. Nu börjar jag leva känner jag.
Känner inte någon riktig ångest eller depression heller. Känns rätt bra nu faktiskt!
Trotts att man förmodligen har gjort av med en månadslön på 3 dagar, vågar inte logga in på banken.. :)

Jag har fan varit full 7 dagar dom senaste 10 dagarna.
Det tär fan på kroppen att vara singel, nu måste det bli ett lite lugnare tempo.
Ett par dagar iaf :)



Jag glömmer det som har varit, och sträcker mig efter det som ligger framför..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0