En annan dag..

Torsdag kallas dagen, varför vet jag inte.
Jag bryr mig inte heller.
Jobbet gick rätt tungt idag, för min andra hälft "snälla snickaren" slutade halvdag idag.
Han skulle på kryssning, vart så jävla sugen på att göra något liknande.
Blev ju inte bättre över att han gick runt och verkligen smorde in det i mitt huvud.
Kääää.

Men det som känns skönt är att det imorgon är FREDAG!!!
Så jävla skönt! Veckan har gått jävligt fort faktiskt, kan bero på att man gjort saker hela tiden.
Det hjälper!

Idag blev det middag nere på Cafe Gränden, bra mat. Fläskfile m klyftpotatis.
Och en kaffe, behövdes verkligen för jag är helt färdig..

Längtar till morgondagen, låt solen titta fram så det blir sommar snart!
Visst den är framme nu, men det är kallt!! :/




Sooo long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0