Arga snickarn..

Många karaktärer nu, men jag börjar känna att jag är en blandning mellan Fairy howk (inga konstigheter) och Arga snickarn.
På jobbet är jag konstant arg, spelar ingen roll på vad.
Har en känsla av att folk börjar tröttna på mig :)
Men detta bygge är förmodligen topp 3 sveriges sämsta, men hur som helst börjar jag må bra där nu ändå.
Trodde aldrig det skulle ske´, om jag ska vara ärlig.
Beror nog mycket på att jag börjar må bra privat med, trodde inte det skulle ske heller,
Men livet börjar ljusna, vänner, vänner och vänner. Tack!
Ni gör dagarna ljusare! Även fast sommarn gör sitt! :)

Även min nya co worker, vi kör lite god cop, bad cop.
Fast arga snickarn, snälla snickarn.. :)
Han verkar iof mest tycka det är kul, lagom provocerande när han hela tiden är positiv till allt!
Jag börjar mest låta som en grinig gubbe! :)

Ringde förövrigt till Arbetsförmedlingen idag, skulle avboka nåt möte jag skulle ha där imorgon, slipper ju nu när man fått tbx jobbet.
Hursomhelst, första gången jag ringde var det 153 personer före mig i telekön.
153 PERSONER, finanskris eller vad??
Ringde nu på kvällen, då var det bara runt 20 före mig, tog ca en kvart innan man fick prata med någon!
Varför tar inte arbetsförmedlingen och anställer alla som ringer, dom är arbetslös. Och arbetsförmedlingen har förmodligen alldeles för mycket att göra!'
Då har jag löst finanskrisen! Tack.

Kommentarer
Postat av: ylva

:)

2009-05-05 @ 10:02:51
URL: http://yylvaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0