Slacker.


Nu är jag en officiel slacker, jag har kommit in systemet.
Var nere på arbetsförmedlingen imorse, tog fan tid!
Trodde det skulle gå fort!
Hur som helst, nu ska jag bara skicka in lite papper, sen börjar kulorna rulla in, haha! :)

Ja, mindag som lösgående dagdrivare har börjat rätt bra.
Blev lunch med Fredda på Bellmans, väldigt bra lunchbuffe! Kan hända att man dyker in där igen.
Sen sprang vi runt på stan för att införskaffa diverse materiel för mitt liv som skibum! Lyckades mindre bra. Alla butiker har ju tamefan tagit bort alla snowboard grejer innan säsongen är över! Varför???!!!!`?
Min säsong har ju precis börjat!!! :)
Nu är det iaf spikat med Vemdalen på onsdag! Ska bli skönt, börjar redan bli hysterisk över att sitta hemma utan och ha någonting att göra, saknar någon att reta efter jobbet, åka och handla och få korgen översvämmad med grönsaker! :)
Jag hatar att laga mat!!
Nu ska jag iaf iväg och handla något!

Sen blir det hockey! Ska se Västerås försöka köra över Södertälje.
Tips 4-2!



X O X O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0