Mitt liv, just nu i tragik.

På något sätt måste man uttrycka sina känslor.
Detta är ett försök för mig att lufta mig en aning.
Mitt liv har förändrats drastiskt dom senaste månaderna, dessvärre i princip bara till det sämre, värre och ångestfyllda kvällar med gråt på kind dag som natt!
Nu finns det säkert många därute med precis samma känslor som jag förtillfället.
Denna världskris, inte bara ekonomisk utan känslomässiga kris samtidigt!
Hur många som helst i min vänkrets! Vart kommer allt ont ifrån?!?! Nån med svar?!

Nu till fakta,
Jag blev uppsagd för 5 månader sedan, sista dagen på det företaget är imorgon.
Min flickvän/sambo som jag älskar över allt annat på denna jord beslöt sig för att lämna mig för nästan exakt 2 månader sen.
Det är mörkt, ensamt och tråkigt. Det mesta är just det nu!
Jag vet ingenting längre, min tillvaro på den planet har vänts upp o ner!
Man vet varken in eller ut längre!

Jobbet var rätt väntat, rätt skönt ändå.
Men kanske inte just när allt annat rinner en ur händerna!

Kärleken, eller bristen på den kanske, desto mer oväntad,
Där tappade jag fotfästet, kvinnan i mitt liv hade bestämt sig för att hon inte vill leva med mig längre, någonting saknades.
Jag börjar förstå denna underbara varelse nu efter 2 månader, varför hon inte vill dela sitt liv med mig just nu!
Jag har aldrig riktigt visat henne hur mycket hon betyder för mig, hon har blivit tagen för given alldeles för länge.
Det är någonting jag hatar mig själv för just nu!
Så mycket som jag lärt mig 2 senaste månaderna, ja så mycket livserfarenhet jag fått nu, det är nog vad jag fått lära mig alla 23 år fram till jag träffade denna underbara tjej!!

Jag har aldrig trott på kärlek förrän hon klev in i bilden, hon har ändrat min bild av allt!

Nu till det positiva!
Jag har fått se hur bra ens vänner är, ställer upp till 110%
Min familj lika så!
Jag har lärt mig så mycket, även om det gör så jävla ont allting!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hittade din blogg på bloggportelen, och eftersom att jag försöker få tiden att gå innan jag måste bege mig till jobbet så gick jag in och läste lite.

tråkigt att läsa om jobbet och tjejen, hoppas det vänder för dig snart.

2009-03-27 @ 07:25:30
URL: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0