Ljusare tider, mörkare stunder.

Idag har livet fortsatt ungefär som tidigare. Några mörka och några ljusa timmar.
Startade med möte på arbetsförmedlingen.
Träffade en bekant, så även igår! Märkligt ställe att träffa folk man känner.
Lixom, -jaha läget? Nja du vet, arbetslös och sådär! -Själv då? -Joro samma lika! Meningsutbytet blir ungefär lika givande som att tugga tuggumi!

Hur som helst har jag ingen som helst lust att befinna mig där, dom löser inte min arbetssituation.
Jag har jobb om jag vill, låt mig få vila ut mig ett par dagar/veckor för en gång skull!
Jag känner att jag behöver tid över att få känna över hur jag vill göra med mitt liv just nu!
Jag kanske inte vill fortsätta på samma sätt som jag gjort tidigare, ge mig tid att undersöka alternativen!

Efter detta besök blev det återigen lunch på Bellmans, raggmunk!
Vansinnigt gott!
Jag hatar att laga mat, orkar inte lägga ner mer energi på att laga maten än vad det tar att kasta i sig den på 5 min.

Vidare efter lunchen fick vi en idé om att åka till Barkarby outlet, skulle ju behöva få tag i ett par snowboardboots.
Men icke, alla affärer har tamefan tagit bort alla vinterprylar!
Hur kan dom göra så ens innan säsongen är slut, kan väl åtminstående vänta påsken ut.
För det är väl ingen jävel som går och köper badbyxor och hoppar ner i en isvak på påskafton!?!?!?
Blir lagom irriterad!

Åkte hem tomhänt!

Sen bar det av hem till exet, jag är ju fortfarande mannen i hennes liv och rätt händig om man ser till mitt yrke. Skruva upp skolådor och hängde upp lampa. Var rätt känslomässigt jobbigt. Men det var kul att se henne!'

Nu ska det till och packas lite, för imorrn bär det av igen :)

X O X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0