Hemkommen!!!

Jaha, då har man lagt bilen utanför lägenheten, börjat packat upp tonvis med tvätt, på en tvätthög som redan ser ut som ett mindre fjäll! Måste boka tvättid snarast!
Har rätt mycket träsmak i i rumpan nu, efter att ha kört 60 mil i princip ett sträck, med undantag för en vedervärdigt äcklig pizza i metropolen Sveg!
Hopp :)
Helgen har tillbringats i Tänndalen med familj och pappas kompis och hans grabb exkl min mamma.
Har varit väldigt skönt och avkopplande, kändes jävligt bra att komma bort för en stund.
Dessvärre har jag svårt att koppla bort alla problem här hemma.
Just det här med liftåkning, inte bra alls, där står man som ett fån. kan inte göra  någonting annat än att fundera!
(Jo möjligtvis att roa dom bakom genom att låtsas onanera ankarliften och kasta lite snö framför för att få det att se ut som man kommer! haha!!!)
 Mycket nöje!
Tankarna flyger fram och tillbaka, mitt liv har vänts upp och ner.
Hur ska jag göra för att få rätsida på allt!? Någon med svar!?
Den gången man släpper allt är just efter liften, en halvmeter orört puder!!
Ni som inte upplevt den frihetskänslan, det finns ett ord för det, STÅFRÄS :)

Nu är jag tillbaks i vardagen igen, imorgon börjar första dagen i resten av mitt liv.
Ska gå till arbetsförmedlingen, vafan. Jag har aldrig varit där. Hur gör man?
Är det massor med folk såhär i finanskristider!?!?
Jag vill ju inte ens ha något jobb just nu, jag har ekonomi så jag klarar mig gott ca 1 år framöver.
Börjar det krisa har jag ju även fast jobb om jag känner för det.
Nej inget arbete förrän efter semestern, nu har jag en lång semester som jag ser det.
Jag ska bli en slacker och uttnyttja systemet som dom flesta andra har gjort under era liv!
Jag har jobbat konstant sen jag tog studenten någon gång för sisådär 100 års sen eller nåt!
Med undantag för 10 månaders flygplatsbrandmans tjänstgöring!

Tar nog en sväng förbi Nordea och går in och pratar med min så fint kallade "personliga bankman" Som skickar brev efter brev för att jag ska kontakta honom!
Får se hur intressant jag är nu då!? HAHAHA!
Fast han behöver ju inte få veta att jag precis blivit av med jobbet! Han kommer varje fall inte märka något förrän om ett par månader, kommer ju en såkallad "fallskärm" Nästa månad! :)

Hur som helst, semestern kommer förmodligen fortsätta som planerat redan på onsdag, då jag antagligen åker upp till Vemdalen tills på söndag! Ännu mera liftåkning :) Veckan efter det bär det av till Branäs Tors-måndag. Mera liftåkning!
Känns som det är det bästa sättet att försöka komma bort ett tag! Och brädåkning är underbart med undantag för dessa jävla liftar :)

Nu till mitt trasiga kärleksliv!
Jag saknar henne så fruktansvärt. Hela tiden, men hela tiden lyckas jag bete mig illa, både med sms och när jag ringt, allt slutar bara med att vi blir osams! Jag orkar inte längre.
Samtidigt vill jag inte släppa kontakten, jag vet inte heller hur hon egentligen vill ha det, att hon bara svarar mig för hon tycker synd om mig, även fast jag beter mig illa, nästintill hela tiden! :(
Detta är ett problem som tåls fundera över!'
För det verkar ju inte finnas något facit!
Men om någon nu har ett sådant, skicka det till mig a.s.a.p!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0