Vilken kväll..

Kvällen har spenderats med en snabb sväng på gymmet, men efter det vart det en riktigt fin kvälls seglats!
Grymt väder, sommarn har tagit vid nu!
Längtar som fan till seglingen till Visby i sommar! Kommer bli en höjdpunkt!

Jag har den här veckan och nästa kvar på jobbet, men igår så ordnade jag semester nästa vecka, för att dra in dom stora pengarna innan "semestern" börjar på allvar.
Ska hinna med dom viktiga jobben innan man går på semester, en stuga i Kvicksund.
Och förmodligen en mindre stuga i Göteborg.. Nästa vecka blir nog rätt tuff, trots semester! Hahaha!

Men fortfarande släpper jag inte en människa som jag kommit att ogilla som satan, trots att jag knappt träffat den!
Sluta förstör drömmar och livsplaner. Jag lider så sjukt mycket med dom som är inblandade!

Jag gör allt jag kan för att hjälpa till, på det sättet jag kan ställa upp!!?


Peace!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0