Va hände..

Ja imorse, det blev inget arbete, jag sov knappa 3 timmar inatt.
När klockan ringde imorse var jag bara så förstörd..
Ställde om den till 06.30, ringde chefen och sa som det var.
Jag har inte sovit nått och är helt trasig, jag blir hemma idag!
Och så vart det..
Gick upp runt 11, åkte iväg och luncha med Krille och Fredda på Pizza hut.
Hem packa ner en handduk och en bok.
Ner till Svartån vid Blåsbo och la mig och stekte någon timme.
Hem igen, ner till gymmet en sväng innan vi drog ut och segla en sväng.
Jag, Krille, Gura och Olle.
Riktigt bra seglarväder!
Och nu kom jag precis hem efter middag på Kajens! Massor med folk, kul när det är sånna här kvällar!!

Imorgon måste jag jobba, det ska ju bli dåligt väder iaf! Bra det! :)

Och imorrn måste jag även ta igen extra kneget! Ska ju bli klar med rätt mycket! :( Sånt som skulle hunnits med idag!



Men jag lyckades iaf fånga dagen idag! Även fast det va måndag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0