Torsdag, helgen närmar sig...

Fy fan vad skönt, 1 dag till helg.
Blir inte ens heldag på jobbet imorgon, iof inte helt ovanligt på fredagar.
Men jag är tvungen att tvätta imorgon, har fan inte råd att införskaffa nya kläder varje dag för man inte har tvättat på länge!

Idag var jobbet ett helvete, min bästa jobbarkompis slutar imorgon, det är han som gjort att man orkat stått ut i Strängnäs, har haft skitroligt när jag jobbat med honom!
På måndag kommer en grinig gubbejävel som jag tydligen skulle jobba med, men där sa jag ifrån till chefen.
Då jobbar jag själv, trots att jag kommer bryta rygg och armar pga av det!!
Jag står ut, det är ju bara 4 veckor kvar till långsemester!!!

Idag efter jobbet har jag jobbat med div taxi uppdrag!
Först Strängnäs-Kvicksund för att köra småsyskonen till deras avslutningsmiddagen.
Sen direkt till Västerås för att träna, vidare till Eskilstuna för att hämta andra lillsyrran från gymnastikträning!
Tillbaks till Kvicksund, snart ska jag även hämta dom andra från middagen!
Allt detta pga att min mor och far är på Stockholms stadion och ser Bruce "BOSSEN" Springsteen...

Jag är så jävla avundsjuk!!!


Men snart är det helg iaf, vet inte riktigt vart det smäller i helgen, blir vädret bra blir det nog Eskilstuna på lördag.
Dom firar ju staden 350 år iår. Timbuktu lirar..
Imorrn blir det nästan helt säkert hemmaplan!!

Den som lever får se!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0