Midsommar a'la Vrångö Göteborg.

Har landat hemma för ett par timmar sen. Vilat ett tag, rätt trött faktiskt.
Midsommarn har varit otroligt skööön!

Åkte ner i torsdagskväll, vart någon form av rekordtid ner. Jag och Jonte lämna Västerås kl 17.45
Trodde vi var skitstressade, så gasen låg rätt hårt ner mot golvet, landade i Göteborg Saltholmen 21,25
dryga 3.5 timman inkl matstopp på mcd och Statoil..
Bilen går bra nu :)

Hade 20 min till godo när vi kom till färjan som skulle ta oss till Vrångö.
Kom över dit, träffa alla och drack oss smått berusade och prata diverse saker.
Trevligt. Dom har fått riktigt fint därnere nu, allt börjar bli färdigt nu!
Så jävla ballt hus, vilket jag varit med och byggt förövrigt! Kanske just därför! HAHA!

Fredagen vaknade runt 10, Emelie och Emma ville inte till Göteborg och spatsera, så jag och Jonte var inte sämre än att vi följde med. Yra runt på stan ett par timmar, vart lunch och öl på Hard rock Cafe :) Hahaha!

Vidare tbx till Vrångö mot kvällen, middag med obligatorisk fisk. Ändå gången jag riktigt längtar efter fisk är just där, för dom kan det där fisktillagningen. Alltid lika gott!
Berusning även den kvällen.

Midsommar börjar med att Jeppe lurar ut mig på en löprunda, puhhhh!
Men vilket motionsspår, hav hav hav och natur hela vägen. Förmodligen Svea rikes vackraste joggingspår!
Tbx till lunch, bara att kliva på alkotåget.
Väldigt trevlig lunch med havskräftor m.m, västkusten is tha shit!
Sitter länge vid matbordet, blir fulla, vissa mer än andra!
Jag själv höll mig på lagom nivå hela kvällen/natten ska tillägas!

Runt 22 börjar vi bli smått runda under fötterna, börjar trigga varann som vanligt, brukar oftast bli nån form av styrketest! HAHA, armbrytning brukar räcka.
Men inte denna kväll.
Nu fick vi för oss att dra på med lite mer extrem sport, Submission wrestling..
Var ej den klokaste idén nån av oss fått!
För er som inte vet va det är, brottning utan regler. Man kör tills någon ger upp eller blir medvetslös!
Var ju inte långt från det andra alternativet.
Match ett gick rätt fort, Jeppe lyckades strypa halvt ihjäl mig.. Puuuu!

Match 2 blev brödra kamp, Jeppe vs Jonte, där minns jag inte riktigt hur det gick, får för mig att Jonte klev ut som mästare efter en kortare batalj! :)

Efter det skulle jag såklart ha rematch mot jeppe.
Efter säkert en timmes brottande ute i regnet lyckades jag få in en form av strypning vilket gjorde att jag vann sista match i iskallt ösregn!
Facit i hand skulle vi struntat i detta, nu har jag en stukad fot, stukat finger, utslag på hela benen. Blåmärken överallt. Nackspärr. O satans träningsvärk! Vet inte ens om jag kommer klara av att jobba imorgon!
Men visst, vi har skrattat gott åt påhittet! HAHAHAHA!

Efter matchen blev det djupa samtal framtill 04 på natten!
Sammanfattning, sjukt trevlig kväll/natt!

Lördagen var smärtans dag, halta runt halva ön, gick och bada och sola. Rätt bra väder.
Senare på kvällen blev det badtunna! Riktigt skööönt!
Var i princip nykter lördag oxå, första gången på ca 5 månader.
På något konstigt vis hade jag nästan ångest över det, jag förstår ingenting..
Prestationsångest kanske! Fick ju inte chansen att leva H..Karls livet! HAHAHA!

Sammanfattning av hela helgen.

Trivs riktigt bra med alla underbara människor som var med!
Trivs på stället!
Hade bra samtal om jobb och boende i Göteborg till hösten!
Åker förmodligen ner igen v27. Lite jobb, lite semester!

Kommer förmodligen bara jobba en vecka till på ordinarie jobbet, sen blir det välbetalda jobb ett par veckor!








Jag njuter av sommaren, låt den slå till hårt snart! KÄRLEK!

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som en hård meen skojig semester

2010-02-26 @ 16:36:40
URL: http://silverseb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0