Hemmagjord torsdag!

Nu sitter jag här rätt lycklig. Har precis tagit mig den obligatoriska (?) torsdags whiskeyn.
För nu är det som torsdag för mig, jobbar bara halvdag imorgon. Måste hinna ner till Göteborg hyffsad tid imorgon.
Har ju båt att passa! 

Hade precis ett långt långt samtal med en mycket bra vän (som jag verkligen anser att vi är nu!!)  
Starta iof med ett tråkigt ämne, men som jag sagt! Aldrig skulle jag ha tyckt det som sagts!
Men sen rulla det på, riktigt trevlig pratstund.

Ska bli riktigt jävla härligt att komma ner till Götet imorgon, mycket avkoppling. Visst alkoholintag oxå..
Man vet aldrig om det nu blir så att man kanske till och med ska styra upp hösten därnere.
Får se, har funnits på tapeten innan.
Tror jag behöver fly den här stan efter sommarn, på gott och ont!
Visst jag älskar Västerås, men kan nog vara kul att pröva på någonting nytt.. 
Kan ha kvar lägenheten, lär ju iaf inte sälja den hursomhelst!
Vi får se vad helgen har att erbjuda!

Påtal om att älska den här staden, jag har fan bestämt mig för tatuering nu.
Västerås skyline, som ryggtavla. Ska fan boka in till hösten..
Någon som känner sig duktig på att rita, få med alla primära detaljer på ca 30 centimeters uttrymme!?
Då har ni iaf er teckning förevigad!

Här ska den va! --------

Förövrigt så var det en hård kväll! HAHAHA!


Ha en trevlig kväll gott folk, för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: J

Ge dig för fan. Rita dit kvicksundsbron istället. Tack själv för samtalet förresten, o givetvis vet jag vad du aldrig skulle säga eller tycka för den delen. Hälsa vrångö från mig. Jag håller tummarna att ni slipper flytta bordet ut o in medans ni sväljer maten.

2009-06-16 @ 22:28:17
Postat av: Anonym

'Vafan, geni. Bron kommer med! Festligt! Ska gört! Ha det så gott på midsommar du med!!!

2009-06-16 @ 22:31:23
URL: http://tamefan.blogg.se/
Postat av: ylva

ofta tatuering???????? :o

2009-06-16 @ 23:07:08
URL: http://yylvaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0