Helgen..

Helgen har nu tagit slut, nu är det måndag, fakkking jävla måndag.

Fredagen blev som väntat, slutade tidigt. Hem, tvätta, träna vila en timme.

Sen påt igen ba, satt hemma hos Kristoffer. Blev onyktra och prata skit, vart ingen förkväll a'la Tabazco denna kväll, måste börja hålla igen lite med ekonomi för semester tider.. Trist men dessvärre sant!

Hur som helst, Blev en sväng till Å där vi träffa 2 Kalixbor, Power Matte har skaffat sig en Kalixbo till flickvän. Haha!

Begav oss vidare till Månen efter ett par kalla.

Träffade ytterliggare 2 Kalixbor där, dock mer bekanta! :) Kul!


Hade riktigt kul den kvällen, trots att kortet försvann på något märkligt vis! Hahahaha.

Vaknade tidigt på lördagen och skrattade gott åt fredagen!
Runt 13 tiden blev det färd mot Eskilstuna, hem till Stor kusin.
Vi satt där fram till ca 19, sen begav vi oss ner till Strömsholmen för att som vi trodde, skulle vi avnjuta Sverige - Danmark på jättestorbildskärm. Visst så blev det, men det började regna och bli svinkallt. Så efter första miserabla halvleken gick vi till Grappa för att fortsätta kolla på spektaklet, men inomhus!
Vi blev kvar där och blev mer onyktra, sket i Timbuktu tyvärr, det regnade ju!
Runt 23 tror jag vi gick vidare till Raw.
Hade så jävla kul!
Kunde bara få ur mig 3 ord, "Jobbar du handboll?"
Lagom stört, men vad det roade.
Tror det stängde 03, blev medbjuden på efterfest, helt okända människor på den.
Men hur konstigt som helst sitter min Kusin/granne/bästa vän där, på en smutsig efterfest i Eskilstuna.
Tror nog båda blev lika förvånade när vi såg varann.. Hahaha

Resten av den kvällen/morgonen är censurerat!

Igår var jag bakis, nästan hela dan.
Kom hem till Västerås runt 18, kl 20 åkte vi tillbaks igen för Live spelning med Anna Ternheim, Vackert, trevligt och jävligt skönt!

Idag va jag och jobba, men runt 11 orkade jag inte mer, känner mig krasslig. Så jag åkte hem.
Nu har jag sovit typ 4 timmar. Börjar känna mig som människa igen, dock är inte arbetsmoralen på topp!
Får se hur det blir imorgon!


So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0