Helgen visade sin bästa sida!!

Helgen har varit helt underbar!
Jag tror vädret gör oss alla till lyckligare människor!
Solen har sån underbar inverkan på alla!!

Torsdags kväll blev det ner en sväng på stan, en sväng på öltältet och kollade Rix fm festival!
Lite öl och trevligt sällskap, vidare upp till Tabazco, jag bara älskar den uteserveringen!
Blev rätt lugnt, var hemma runt 00.30.

Fredagen vaknade med huvudvärk. Trots det lugna alkohol intaget.
Gick upp runt 08, åkte in till Eskilstuna för att avsluta med flaggan i topp på NCC.
Hade min sista ackordsavstämning, gick helt över förväntan. Så nu kommer det en riktigt härlig ökning av semester kassan på Juli lön!
Fick stort beröm av alla gamla arbetskamrater, är kul att få lite uppskattning!
Blev i princip lovad jobb på hemmaplan efter semestern oxå..
Men jag vet ju inte hur jag ska göra i höst än, Göteborg lockar..

Efter att ha avslutat på jobbet blev det en snabb färd hem till Västerås för att lossa ankar till segelbåten.
Älska sjön!
Många öl och skratt, runt 19 åkte vi in i hamn igen.
Hade bokat bord på Tabazco, fin middag som alltid nuförtiden.
Blev kvar där till 23 tiden, sen blev det Pluto!

Barnförbjudet efter midnatt i bloggsammanhang nuförtiden!


Lördagen.
Gick upp tidigt, snabbt ner till Båten igen. Ute och stekte vid Östra holmen, tjo och tjim i hopptornet!!

I det sammanhanget kommer man nog aldrig bli vuxen!!

Öl hela dagen, men blev aldrig berusad trots det, inte förrän vi kom hem till Anneli med gäng.

Då lyckades jag få i mig ett par groggar! Red bull som jag fan inte ska dricka. Det blir knas varje gång..

Likaså igår. Eller ja inte skandal, men man blir en jävel på dansande ute, var precis dyngsur av svett framåt småtimmarna! Riktigt kul kväll! Lyckas även med andra dra hela Rönnby tigers innebandy lag över en kam på Tip Top efter Pluto, smått pinsamt idag ute på Björnön när vi va och badade, träffade på samma tjej från gårdagen ute på bryggan. Med resten av laget! Hahaha, kääärlek!

Kort och gott! Riktigt bra helg.

Imorgon börjar mitt nya liv, iaf yrkesverksamma.
Startar min "egen företagar" karriär, ska bygga en sommarstuga ute i Kvicksund.
Känner på mig att man kommer bli rätt stekt av solen. Men en bra grej där är att det är på en sjötomt!
Blir bad en gång i kvarten!!


Såja ungdomar, nu ska jag vila lite. Dvs facebooka! Haha!


Puss och go kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0