Visby ger mig absolut ingen hemlängtan..

Jag har ingen som helst lust att resa hemåt.
Hem till vardagen och snart slut på denna otroligt sköna sommar.
Har varit en otrolig resa detta, stämningen, vädret, vännerna, alla underbara människor och platser!
Varför ska man lämna något man gillar så pass mycket?
Svaret på den frågan är nog rätt enkel egentligen.
Vardag, men kan inte leva ut utan vardag då och då.
Vardagen lär en att uppskatta tiden då man är ledig.
Borta från det inrutade livet.
Ikväll ska jag försöka njuta av den sista kvällen här på ön.
Sen får vi se vad man kan börja njuta av framöver.
Det finns alternativ, kanske får många för att få välja rätt.

En sak är säker, nu lever jag som om det vore sista dagen på denna jord..

Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0