Oj vad för många öl det blev..

Gårdagen var en stressig dag.
Först jobb ute i Kvicksund, vidare till Örebro för att lämna igen hyrbilen och få tillbaks min egna bil..
9000 kr fattigare dock! Hurra!

Hemåt igen, plocka upp Jeppe i Kvicksund för att åka och kolla på en WV bubbla, veteranbil han hittat på blocket.
Riktigt grym bil faktiskt.
Visst så köpte han den oxå.

Snabbt vidare till familjen Adamsson/Muck montering av deras kök.. Har dock lite kvar, men det värsta ska vara fixat innan nästa vecka.

kl 20.10 vidare hem och duscha, rusa ner på stan i regn väder, för att ta sig ett par (?) kalla.
Började första ölen på Cirkus.
Gick vidare till Tabazco, efter det var tanken att jag skulle ge mig, skulle ju upp kl 06.30 imorse!
Men icke sa nicke.
Vidare till Pluto för att få
av sig lite dans abstinens! :)
Var hemma 03.30 efter diverse upptåg! :)

Vaknade 08.30 imorse efter att Jeppe ringde och väckt mig, hade även 6 missade samtal innan det.
Blev lite väl hårt igår.. Men som jag brukar återkomma till, man lever bara en gång!!

Segt idag på jobbet blev det. Men jag hade en grym kväll igår, så det var absolut värt det!

Kan hända att det blir nån öl ikväll med, överväger det starkt just nu, är så sjukt uttråkad.
Många vänner ska ju ut..




Fint intresse var orden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0