Livet är en märklig apparat..

Man vet aldrig när det kommer stora förändringar.
Oftast kan man inte heller göra något åt dom stora händelserna.
Tänk vad lätt allt skulle vara om man kunde styra allt med järnhand, dessvärre skulle det nog ta bort det roliga i allt som sker oxå!

Nu talar jag inte bara om min egna tillvaro.
För den har jag fått ordning på, på riktigt.
Trots att jag inte trodde det va möjligt för en sisådär 3 månader sen.

Man får lära sig tackla dom stora sakerna i livet, att leva efter en plan är ingen lätt bedrift.
Men alla vi försöker oftast så gott vi kan.

Glädjen, var hittar man den?
Den finns förmodligen överallt, gäller bara att ta tillvara på vänner och tid.
Dessvärre tror jag man har alldeles för lite av den varan, alltså tid.
För vänner det finns det gott om, och flera blir det!
Jag har lyckats skaffat flera riktigt goda vänner sista tiden, trots att man inte trodde man skulle få nya vänner efter 25.
Vänner och familj är det viktigaste man har!
Var öppen och bjud på er själva, jag försöker!

Men tiden, den tycks springa iväg alldeles för fort!

Ta hand om varann!



Trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0