Inte undra på om folk verkar tro att man tar droger..

Läste just en artikel i en ny tidning jag nyss införskaffat, Man är namnet på tidningen.
Verkar rätt bra..

Men nu till artikeln och rubriken på dagens inlägg.

Speedad?
Historiskt sett har Coca Cola fått brottas med rykten om  att produkten skulle innehålla kokain, så har dock aldrig varit enligt tillverkaren själv.
Nåväl, nu är det istället kokain i Red bull som är på tapeten.
Enligt Red bull själva är det dock en fysisk omöjlighet att rester av kokain skulle kunna förekomma i Red bull.
Avkokainiserade kokabladsexktrakt hör dock till ingredienserna i den besläktade produkten Red bull cola som tyska myndigheter nu hittat rester av kokain i.
Extraktet används som smaksättare inom livsmedelsindustrin runt om i världen och enligt Red bull har det sedan länge ansetts säkert.
För svenska konsumenter finns ingen anledning till oro över att fått i sig spår av kokain genom konsumtion av Red bulls energi dryck.
"Vi förväntar oss att de asiatiska myndigheterna kommer att erkänna sitt misstag inom kort"
Uttalar sig Jesper Antell på Red bull Sverige..

Nu kommer min stora fråga, hur fan kan jag fått i mig tysk eller asiatisk Red bull!?
För jag blir inte normal av konsumtion av denna dryck!
Skärpning Red bull!

Förövrigt så berätta precis Amin att han ska fixa massa Red bull innan vi kastar loss mot Visby på fredag!
HJÄLP!
Eller,
HURRA!
Jag vet inte, den som lever får se!



För det blir Visby, det blev helt bestämt idag!
Var nere och fika på Kajens och där blev det klart!

Imorrn är det förberedelse möte för resan, kan hända, med stor sannolikhet att det avslutas på Pluto.

Endast 8 timmars arbete kvar innan semestern!

Hurra!


Lev väl och väldigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0