Helg, helg och åter helg!!!

Denna helg har varit klockren, bortsett från vädret.
Vafan är det för fel på denna årstid, börjar ju tro att hösten har börjat redan!
Trots att semestern inte har börjat än, 3 jobb dagar kvar sen är det dax för en välförtjänt ledighet!
Och den ska avnjutas med goda vänner, alkohol, segling och Visby till att börja med!
Kommer bli så jävla skoj!!

Den här helgen har varit liknande, om man bortser från segling och Visby! :)

Fredags jobbade jag till 14, förbi Fredda en sväng för fika och arbetsplanering! Måste få klart på deras kök innan jag sticker till Visby på fredag!
Sen en snabbis till friskis, har blivit dåligt med träning sista veckorna, har jobbat för mycket.

Vidare hem för att vila en timme, alltför att orka med helgen.
Bjöd hem vänner hit, satt och chilla på balkongen, andra gången den här sommarn, trots att jag borde uttnyttja den mer.
Den är riktigt fin, min egna lounge! Haha :)
Mycket trevligt, sen bar det av ner till Tabazco a.k.a vardagsrummet! :)
Vidare till Pluto, där det dansades tills skosulorna brann!! Hahaha!

Sen ut till McDonalds på Stenby, skräll.. Nej,
Lyckades beställa 8 cheeseburgare, 12 stora pommes, 1 fiskburgare och 2 stora cola! Hahahaha! Stört, man ska aldrig till McD efter krogen, LÄR MIG! DO IT!

Lördagen.
Vaknade och mådde riktigt bra, ner på stan för lunch på Gränden, vidare med lite klädshopping!
Har lyckats spendera över 7000 kr på kläder på senaste 6 dagarna, lite ångestladdat när jag tänker efter..

Hem igen, några öl.
Sen återigen ner till Tabazco, var nere där vid 21. Satt och skratta där framtill 23.30
Vidare till Pluto, danstifo!
Sen är kvällen Censur! :)

Sammanfattning, en riktigt bra helg.
Visby kommer inte att sluta sämre, för här ska festas!!!


Snart semester, här ska firas!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0