En helg med jobb, alkohol, god mat och bilstrul!

Åkte till Göteborg i torsdags efter en halv dag med jobb på hemma plan!
Oxå detta var för att arbeta! Min första och enda riktiga semestervecka hann jag med 50 timmars arbete! Haha!
Kul semester! :)
Som alltid i Göteborg är det nästan en fröjd att jobba där!
God mat, öl och trevligt sällskap!
Får inte glömma havet heller!


Blev ingen hemresa på fredagen, var alldeles för mycket att hinna med innan det!
Vi jobbade förmiddagen, sen stack vi från Göteborg runt 15 tiden, stressad som jag va så gjorde jag ju allt jag kunde för att komma hem hyffsad tid, var ju rätt ölsugen så att säga! :)
Powermeet fest på Mattes terass vid ringvägen vänta ju!
Men synden straffa sig själv, eller åtminstående min bil.
Kylarn gick åt helvete.
Så vi fick tränga ihop oss i en bärgningsbil till Örebro från Laxå.
Så nu står bilen på Audi verkstan i Gnällstan och jag har en hyrbil.
Drygt!


Hyrbilen fick iaf smaka på min körstil!
:)

Hur som helst. Hann iaf hem till 21.30 tiden, snabbt in i duschen.
Halvsprang ner till festen med John i hasorna!
runt 23.30 drog vi till Pluto en sväng, danstifo som vanligt!
Efter Pluto så gick vi tillbaks till Matte, fortfarande massor med folk och riktigt kul!
Blev kvar där till runt 07, sen gick jag till Shell och käka frukost! :)
Träffade många trevliga och märkliga människor den här helgen!
Riktigt kul!


Detta är väl taget runt 05 tiden, ser lite sleeeten ut!

Imorgon är det arbetsförmedlingen för att få börja stämpla igen, men egentligen har jag inte tid och gå dit, för jag har ju massa jobb att sköta! Hahaha, måste ju hinna klart med massa jobb innan man kan ta semester!

Seize the day!
DO IT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0