Bil.. Ej Bil ligt..

Satan, bilen blev inte gratis att laga.
9 jävla tusenlappar måste man kasta upp!
HURRA! Not!

Sen var jag ner på Arbetsförmedlingen idag, för att börja stämpla igen.
Trots att jag egentligen inte hade tid.
Har ju mer jobb än nånsin! :)
"Ända gången man kan jobba sig rik, är när man är arbetslös"
Ett konstigt citat, men så sant!

Det värsta var att dom boka in mig på möte, just när jag är i Visby på riktig semester, vettefan hur jag ska lösa det!


Annars har det varit jobb jobb och jobb idag. Blir nog till att jobba ett par dagar till nästa vecka, så man kan slippa bry sig om bil kostnaden!
Hann även med en sväng på gymmet, men satan vad folk det va nere.
Har folk börjat förstått att dom är feta på stranden nu!?
Försöker dom få bort dom sista kilona för att slippa bada i vassen lr? Hahaha!
Inte vet jag, men jag slipper iaf! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0