Alla människor..

Alla människor är inte skapta för att älska bara en människa här på jorden.
Tragiskt, javisst! Men sant!

Hela livet går ut på att söka svar, svaret på om man kommer hitta en vackrare kvinna eller om man kommer leva ett vackrare liv!
Vem har facit?
Svaret är INGEN. 
Tyvärr!

Lev så gott ni kan, leta efter det bästa!
Men sätt er absolut inte mellan andras saker och ting, det blir absolut inte bättre!
Låt folk sköta sina liv, låt dom leva som varje individ väljer, trots att dom väljer fel oftast och jämt!
Men du ska inte ha gjort valet åt dom!

Nu lever jag ut!
Jag levde ut på riktigt i nästan 2 år!
Sen blev det ett uppehåll som tog väldigt hårt på mitt psyke.
Jag överlevde, trots att många dagar var nära sammanbrott.
Det gick, det är jag glad för idag.
För just nu har jag en tid där jag trivs.
Jag befinner mig i en segelbåt med människor som kommer betyda mycket för mig framöver i livet!
På ett eller annat sätt!


Ta hand om varann!!


Kommentarer
Postat av: Elvis

Lilla du. Kom ihåg att du är en fin människa o att du är ett levande exempel på att man blir starkare av motgångar. Har aldrig önskat dig annat än gott. Ta det försiktigt. Kram.

2009-07-22 @ 10:12:54
Postat av: Anonym

Lilla du. Kom ihåg att du är en fin människa o att du är ett levande exempel på att man blir starkare av motgångar. Har aldrig önskat dig annat än gott. Ta det försiktigt. Kram.

2009-07-22 @ 10:15:39
Postat av: Emil

Tack du! Detsamma! :)

2009-07-30 @ 18:40:20
URL: http://tamefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0