Svarade på det dolda nr:et..

Som sagt tidigare, jag hatar och brukar aldrig svara på okända eller dolda nr..
Imorse hade jag ledsnat eftersom det har ringt ett okänt nr minst en gång om dagen sen i fredags..

"Hej, jag ringer från bla bla personskadeförsäkringar"

"Ehhh, hej"

"Du har varit kund hos oss tidigare, är även förmånskund hos Nordea"

"Ehhh, ja.."

"Vi skickade hem en broshyr till dig förra veckan angående olycksfallsförsäkringar"

"Jo, jag såg det"

"Så vad tyckte du om det då?"

"Jag hade inte tänkt att göra illa mig, det har jag gjort nog i mitt liv"

"HAHAHAHAHAHAHAAHA"

"Ja, tack du. Men det där gjorde mig ännu mindre intresserad!"

"Jaha, ursäkta!"

"Ja, HEJ DÅ"

"Tack för att du lyssna, hej då"


5 minuter senare går jag och sparkar av mig stortån på tröskeln till badrummet..
Jag HATAR försäljare och dolda nr..
Aldrig att jag svarar igen!
Jävla dvärgkuk..

Kommentarer
Postat av: ylva

hahahahaha

2009-12-09 @ 18:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0