Snö kan va bra.

Möjligtvis runt mellandagarna då jag blev tillfrågad om att joina upp till Vemdalen med ett gäng rövare..
För att sedan bli kanonfull göra frontflips och bryta benen..
Nu avstår jag på den sista, bryta benenen, men dom andra kan vi lägga till på listan.
Nu börjar jag faktiskt förstå lite vad snön handlar om.
Den är för att dämpa mina fall i snowboardbacken.
Hurra för snön! Helt plötsligt..!
Iof fortfarande många minus med att den befinner sig här, i Västerås, just nu iaf..
Jag saknar faktiskt brädåkningen, tur den snart är här..

Det här är lite vad fjällen handlar om, för min del..


Dricka öl utomhus.





Åka lift..





Dricka öl till varje måltid.






Bete sig underligt efter After skin.


Sjukhusbesök, inkl röntgen..





Och givetvis snowboardåkning..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0