Skulle behöva raka mig..

Har fått klagomål.
Behöver dra av lite av skägget, men det är så fruktansvärt tråkigt och drygt.
Kan ingen uppfinna ett konstant 3 dagars skägg.
Precis lagom lixom..
Hyvel, ja det har jag väl inte använt i ansiktet på ca 26 år..
Men trots apparat och elförsörjning orkar jag inte..
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ..
Tack vet jag mig själv som skabbig skäggluffare a´la Bin Laden..
Hårig i övrigt var man oxå..



Nej, en lagom 3 dagars som här..



Vart fan prenemenuerar(?) på den?

Samma sak med bröstbehåring..
TA BORT MIN!
ORKA!

Äsch jag sparar skägget, jag ska ju trots allt va jultomte iår..

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag vet vart ditt skägg håller hus just nu...Tackar för lånet av TV:n... Jonatan lämnade lite skabbiga matrester till din samling, jag lämnade en odiskad tallrik men den märks nog inte i högen

2009-12-11 @ 21:58:08
Postat av: Mallan

skägg är hett, hett, hett! 3dagars eller 3veckors har mindre betydelse! :)

2009-12-12 @ 16:21:32
URL: http://lovdahl.blogg.se/
Postat av: J

Få nu inga ideér av "mallan"... lalala

Skägg är inte hett.. tralalalala!

2009-12-12 @ 20:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0