Ser ut som en 17-åring..

Trots att jag är 26 jordsnurr lixom..
Jag får tydligen inte handla snus, folköl eller Redbull på ICA längre..
Eller så måste jag börja ta med mig körkortet.
Men va i helvete, ser jag ut att vara 17 år eller yngre!
Deras svar på det är "Vi måste ta legitimation på alla under 30"
Mitt svar på det "Ja, finns det många 17 åringar ser ut som 30, mmmm!?"
Undrar om det har med genmanipultionen i maten att göra.
För som det är nuförtiden, ja alla flickor i knappa tonåren har ju snart lika stora bröst som Linda Rosing..
Pga av nåt ämne i maten, eller genom nån plast som man får i sig, minns inte riktigt vad
Men det är faktiskt bevisat, forskningen har gått framåt..
Jag minns när man var yngre, då kunde man gissa ålder genom att kolla in brösten.. Påriktigt!!
Fan att inte Amandavardet ♥ kunda jobba på ICA, inga konstigheter lixom.

"Hej! En dosa General lös tack!"

"Jaaaaa, mmmm, jaaaaa, mmmm"

"Tack!"

 

Fan, ser jag ut att vara 17!?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Om man nu ska gissa åldern via brösten på tjejer så kan du väl nästa gång dra ner byxorna för kassörskan och hävda att du är mer åt 30?

2009-12-08 @ 21:17:57
Postat av: Emil

Har varit inne på det. Men jag tror jag blir anmäld då! Klart obra alltså.. :P

2009-12-08 @ 21:20:35
URL: http://tamefan.blogg.se/
Postat av: Nathalie

hahahah.. ja det måste han hävda för det är ingen som kommer tro på det. mer snarare 12 år om han ska dra ner byxorna... mohahahaha! :P

2009-12-08 @ 22:19:19
URL: http://nathalieramstrom.blogg.se/
Postat av: Emil

Hahahahaha! :P

2009-12-08 @ 22:19:59
URL: http://tamefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0