Överlevde resan..

Nyss hemkommen från Vemdalen, efter ett gäng sköna dagar med oftast trevliga kamrater..
Som väntat blev alkoholen lite av en för stor kärlek, för vissa..
Inte av mig ska tillägas, höll lagom nivå resan igenom.
Vädret har knappt kunnat vara bättre, visst lite varmare.
Men strålande sol och vindstilla är inget man grinar ner sig över direkt.
Men till nästa gång vi åker, då undrar jag om man inte skulle behöva lite kvinnlig fägring i stugan.
Nu var vi 8 styckna pojkar, den ena mer galen än den andra..
Visst trevligt och för jävla många skratt, men det är en speciell stämning.
Den kan behövas tas ner på jorden ibland..!


Hur som helst, tack för en jävligt trevlig resa grabbar!!
På't igen innan säsongen är över iår, för den har ju trots allt bara börjat..!





Får se om jag får tag på lite fler bilder, för dom flesta av mina var barnförbjudna..


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ge mig min sportcitymössa! O det är omedelbums! Hade jag inte sett den bilden hade jag glömt bort den :)

2009-12-30 @ 19:45:43
Postat av: Emil

Hahahaha GLÖM! ;)

2009-12-30 @ 19:46:29
URL: http://tamefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0